Jag har sökt! har du? =)

Kom på att det inte var så långt kvar till sista dagen man kan söka till univeristet till i vår så jag slog sak i saken och helt enkelt sökte. I och för sig så sökte jag mest på skoj eftersom jag inte tror att jag vill börja plugga redan i vår.
Men så här blev det iaf:

1. Juristlinjen i Lund
2. Journalistik och multimedia i Sthlm
3. Juristlinjen i Sthlm

Jag kommer ju definitivt inte in på mitt förtahandsval men det är mest bara för att se hur jag ligger till. Det jag egentligen bara vill gå är journalistik och multimedia så vi får väl se hur det går. Blev ingen civileknomom på listan men det beror på att jag inte är klar med matte c än som är ett måste för dom programmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback