jobbkväll

Igår var jag på min första "ute-med-jobbetkväll". Vi spelade bowling och åt mat på Hugo. Jag kom sist. Tror Tommy vann, men Mari och Christoffer var inte långt efter. Men som jag sagt tidigare så är bowling ett spel på tur (och inget annat). Efter en timmas spelande fick vi mat. Jag åt plankstek, jättegott! En väldigt trevlig kväll måste jag säga!
Men vilken jäkla natt jag har haft! Vaknat, somnat, vaknat och somnat... Sover alltid så oroligt när jag vet att jag ska upp tidigt. Kan nog bero på att jag inte kom i säng alltför tidigt heller...
Nu ska jag ta mig något att äta, sen blir det att lägga sig framför tv:n och se på de inspelade avsnitten av Ugly Betty och Desperate Housewifes som jag missade igår. Tror nog att jag kommer sova ett par timar också. Framåt eftermiddagen ska jag nog vara sådär duktig som bara jag kan vara och gå och träna. Men det är bara kanske!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback