perfect stranger

Idag bestämde jag och Chrille oss för att hyra film. Vi ville se en spännande och lite små läskig så vi kunde få bli lite rädda =P Det blev Perfect stranger med Halle Berry. Dock var den inte så läskig som jag kanske hade hoppats på. Hade gärna velat bli lite sådär smårädd så att man håller händerna för öronen och blundar, och visst fick jag väl göra det en gång, men av helt fel anledning. Det var istället när Halle kräktes i handfatet som händerna åkte upp över öronen, för sådant vill vi varken se eller höra, usch. Annars var filmen rätt bra, bra skådespelare och en bra handling. Kan jag rekommendera.


nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova!
vet, det är rätt tidigt men ska upp vid 5 imorgon och man vet aldrig när jag lär somna.

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback