Två par skor är fler än fyra elefanter

Idag har jag varit på stan med Emelie. Har köpt två par nya skor, ett par mörk bruna stövlar och ett par svarta pumps med låg kilklack. Efter skoturen åt vi lunch på Fräcka Frökens, Emelie tog en greken och jag tog en sallad.. Ja vet jag tycker ju inte ens om sånt men var konstigt nog sugen på det idag. Var helt okej iaf.. Man får ju välja fem ingridienser, förutom sallad, gurka och tomat, och för mig bidde det 2 pasta och 3 kyckling...tycker inte om allt det andra.. det är äckligt! Efter en mysig lunch gick vi och tränade, belv ett Step-pass. Så nu sitter jag här och är extremt trött i benen =) Snart blir det nog lite kvällsmat och lite glass på det! Ikväll får vi inte missa när Jonnie och Mattias gör sommarsverige ;)

       

Kommentarer
Postat av: Sanna

hej hej:) snygga skor du har köpt! jag såg tyvärr inte dig på stan idag:P men det blir fest i helgen va? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback