Vad har jag gjort??

Fick ett litet ryck tidigare idag och tänkte att nu får det vara slut på det här, nu behövs en förändring. Jag har sett likadan ut i håret i ungefär 3 år nu. Så jag åkte ner till stan och köpte hårfärg. Mina planer var att färga håret orangerött. Eftersom jag är så pass blond tittade jag noga om det stod på färgschemat om jag kunde ha den färgen jag valt och det gjorde det. Men försäkerhetens skull färgade jag en liten slinga först. Den bliv inte alls orangeröd, den blev brun-lila. Ser ut som en helt annan färg från den på förpackningen. Men tänkte att jag skulle färga mer för att se hur det såg ut så nu har jag färgat underhåert en gång och ska färga det igen. Jag tycker inte att det direkt är någon höjdare med två hårfäger men lika bra att göra slut på den öppnade flaskan. Varför gick jag nte till frisören då? Jo men det hade jag tänkt, men ville först prova och se hur det skulle bli eftersom det är rätt smidigt att sen bara gå och köpa sin färg och färga utväxten varannan månad. Mne nu blev det ju inte som jag tänkt mig så det är bara att färga om det. Inte hela världen, det är ju i alla fall inte grönt!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback