Vem vill gå med rumpan bar?

Var riktigt trött när mobilen pep för väckning imorse men upp kom jag och har faktiskt hunnit med en hel del.

Efter ergonomiutbildningen, på jobbet imorse, gick jag in på H&M och hälsade lite på moster. Närimage184 jag gick därifrån var jag fem trosor rikare. Dom var så himla söta så jag kunde bara inte låta bli =)
Se själv!



Efter en lång tids velade fram och tillbaka gick jag tillslut på matten. Med musik i öreonen och mössar, vantar och halsduk på tog jag en härlig höstpromenad dit... och hem! Väl hemma blev det lunch, lite TV-tittande och somnande i soffan...som vanligt!
Har sovit en halvtimma och ska nog sätta i gång pluggandet... igen. Den här gången blir det språkvetenskapliga grunder. Och jepp, det är minst lika tråkigt som det låter =(

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sanna

vilka söta trosor:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback