Alla dessa världsliga partytankar

I helgen kommer Sofia hem! Ska bli jätte kul att träffa fröken igen, det var enormt länge sedan. Tror minst sagt att det var tre månader sen sist. Ja, usch det är länge det! Hoppas hon är lika partysugen som jag är! =) Och på tal om partysugen...vilken festprissa jag har blivit. Gått från att vilja gå ut en gång i månaden till helst två gånger i veckan (absolut mins en iaf), beror ju lite på hur man jobbar. Den här veckan är det värre en vanligt, kanske beror det på att jag är ledig from work vilket jag inte är van vid och blir därför väldigt rastlös. Tusan att inte Evelina är hemma, hon är på i stor sätt allt vilket hade varit väldigt perfket eftersom jag gärna vill gå ut imorgon, torsdag, också! Ska försöka övertala Emelie, wish me luck! Och på tal om en annan sak som gäller fest nämligen alkoholen...Tycker att den kan påverka en människa så himla olika från gång till gång. Självklart beror det på vad man har ätit, sovit och gjort innan men om vi säger att man har haft i stort sätt samma förutsättningar. Hur kan man bli så olika påverkad? När vi hade "avskedsfest" för Evelina drack jag minst en halv liter Bacardi och inte vinglade jag mycket på väg till spårvagnen...veckan senare drickar jag två cider och storknar direkt... Whattt?

image167

Puss och Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback