Back in town

Nu är jag hemma efter universitetspluggande och shoppingshopping. Portugisiskan var väldigt rolig men svår. Har redan börjat läsa texter och det förvånar mig att jag förstår så mycket som jag redan gör. Naturligtvis är jag inte med på vad vartenda ord betyder men jag förstår sammanhanget och det är mer än jag trodde att jag skulle göra. =)
 På lördagen kom farfar till pappa och vi såg Sverige - Danmark tillsammans. "Vi e röde vi e hvide" sjunger pappa och hejar stolt på Danmark, själv var jag lite mer trogen och höll på Sverige. Efter matchen åkte jag med farfar till eurostop där Chrille och hans kusin Danne hämtade mig och vi åkte och hämtade Emelie och Danne på centralstationen. Det blev en biltjuvsfärd genom stan och hem till Danne där vi skulle sova. Upp tidigt idag för en riktigt shoppingdag. Först tog vi en sväng till Barkarby men där hittade vi inte så värst mycket så vi åkte in till city och handlade det mesta där. Köpte rätt mycket kläder förra veckan så tog det rätt lugnt idag. Blev ett par jeans från replay, en mössa från Fjällräven och en tjocktröja från Peak. Dagen har varit riktigt rolig och hemresan var minst sagt mysig med alla täcken och kuddar i bilen!

 

Med likadana mössor kommer jag och Emelie absolut vara sötast i backrna i Åre under nyår! Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback