Emelie gånger 2!

image159

Efter ett riktigt givande step-pass mötte jag Emelie och vi gick hem till henne, eller gick och gick...jag cyklade på en cykel som fick bära, förutom mig, två tunga träningsväskor och tre påsar. Det såg verkligen inte klokt ut men kul hade vi åt det! Kvällen bestod av pizza och ostbågsätande, Idol-tittande och en trött jag som somnade i soffan. Imorse vaknade vi rätt skapligt, gick upp och åt frukost och gick sedan ett varv runt strömmen vilket minsann var uppiggande. Alltid härligt med frisk luft! Har precis kommit hem från min Matte C-lektion och ska nog ta och sätta igång och packa inför Sthlm/Uppsalahelgen. Längtar till shoppingen på söndag! Börjar pirra lite i magen nu inför portugisiskan imrogon, thiihi!



 


Kommentarer
Postat av: Tina

Heej! jo jag trivs rätt bra.. Jag börjar komma in i det nu lite mer.. I början var det lite segt, men det blir bättre och bättre! Hoppas det blir bra med portugisiskan nu!! =D puss o kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback