I'm stuck!!!

Har fastnat riktigt rejält med ett spel som finns på Facebook, travler IQ heter det. Man ska sitta och pricka ut lite olika städer och sådant som dyker upp. Vet inte om det egentligen är speciellt kul men ja, jag har fastant... Lätt att fördriva tiden med...

Väntar fortfarande på bilderna från i lördags med mina nya kläder...hoppas ja får dom från fröken snart!
Det var i alla fall en svart höstjacka med kjorta ärmar, en hög rutig kjol, en t-shirt med en hima massa text, en gul övertröja (också den med korta ärmar) och ett par rutiga knästrumpor.

Snart ska jag iväg på ett Step-pass, sen till Emelie och se på film och Idol.

Imorgon åker jag uppåt landet! Blir tåg till Arlanda och usch vad jag tycker det är långtråkigt att sitta där i flera timmar ensam. Så alla som jag känner, var beredd på ett samtal eller två! (runt en sissodär 17.30 - 19.30) Först åker jag till pappa sen får han skjutsa mig till Sthlm på fredag för då börjar nämligen min portugisiska. Det ska bli riktigt spännade och lite nervös är jag för att jag inte ska hitta dit... Har även skola på lördagen men sen kommer farfar till pappa och ser Sverige-Danmark med oss. Får vi se vilket lag familjen Jensen kommer att heja på, själv lutar jag åt Sverige (såklart)! På söndagen kommer Emelie, Danne och Chrille och det blir att traska runt på stan och se vad den har att erbjuda, i shoppingväg. Ska bli skojsigt!! =)

image158

I need a visit to Vienna,
a weekend of romance and fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback