Tusan oxå!

Har gått och bilvit sjuk :( Har jätte ont i halsen och känner mig allmänt hängig. Extremt hes har jag också blivit men det beror nog mer på lördagens tuffa men väldigt roliga kväll/natt än något virus som har attackerat mig.

Förfesten ägde rum på ett stängt badhus, var väldigt kul och vattnet var faktiskt rikitgt varmt! Var rätt mycket folk där, säkert 40-50 stycken, men det kändes inte direkt som det eftersom badhuset är rätt stort. Efter att ha varit där och gjort oss iordning traskade vi ner mot alla uteställen. Efter en väldigt kort sväng in på Palace gick vi till Hugo och Otten..kunde inte bestämma oss vart vi skulle så Evelina och jag började bråka lite men det löste sig rätt fort och vi gick in på Otten och hade väääldigt kul! Träffade väldigt många roliga och trevliga männsikor. Dock fick jag i mig lite för mycket av det goda så några småluckor innehåller väl kvällen. Men vad gör det! Med varsinna kebabrullar var vi väl hemma vid sådär halv 5 snåret, jag och Evelin, i min mormors lägenhet där resten av natten skulle spenderas.

Nu vägrara jag vänta i två veckor på bilderna sötnos!!!! Give me them now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback