update!

Det blev som sagt ingen The Ark i fredags, men kul hade vi ändå. Nyttig mat och bio! Vi såg tatuerad torso, rätt otäck men bra film. Kan jag rekommendera.
Lördagen började med att jag steg upp 05.25 och åkte och jobbade. Skyndade mig hem vid halv tre tiden och åkte ner till stan med Evelina. Vi båda köpte varsinn jacka + att jag köpte en kjol, en t-shirt, en tröja, knästrumpor och alldeles för ljusa strumpbyxor. (bilder kommer) Är, förutom strumbyxorna, väldigt nöjd med mina nyinhandlade kläder. Sen bar det av hem och in i duschen. Gjorde iordning mig gjorde jag hos Evelina och sen gick vi hem till Sanna och förfestade. Vi var lite småtrötta men det var kul ändå. När vi skulle åka till stan hade vi köpt en sms-biljett till spårvagnen men typiskt nog missade vi den så vi fick gå. Men inte gjorde det något! Sjöng och skrattade vi hela vägen ner till Otten. Evelina och jag dansade förfullt och drack lakrits-shots. Vid halv 3 tiden började det bli lite hungrigt så jag och josef gick och köpte kebabrulle och tog sen en taxi hem. En lyckad kväll som vanligt när man är ute med tösen!

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback