i....

I går hände det mycket det.. Började med att jag och Emelie åkte och tränade vid 12. Efter det åkte vi hem och duschade och åt lunch. Sen bar det va ner till stan där vi, efter ett tag, mötte upp Carin och Lina. Jag köpte en svart väska från Wedins och ett par vita Espritskor på Åhlens. Efter det åkte jag, Carin, Lina, Emelie och Anna till MAXI för att köpa allt man kan tänka sig till tacos. Blev även en heldel glass också. När vi var klara åkte vi hem till Carin, Lina och Annas pappa, då kom även Johanna och lagade mat och hade det mysigt med oss. =) Var jättekul att träffa alla igen! Vi tog lite kort men det var inga som blev bra med min smalkamera så får vänta på Johannas tjockkamerabilder hahah.. Ibland kan saker och ting komma ut så fel, sorry HannaJo jag menade inte så ;).

I dag är det torsdag och jag har jobbat min näst sista dag på Maxi...I alla fall på ett tag.. Jag och Mari fick säga hejdå idag eftersom hon inte jobbar med mig på måndag :( Lite sorgligt! 

Ikväll
blir det bio, igen. Mormor, jag, mamma och Alexandra ska se 27 dresses! Weei! En typiskt tjejfilm. Älskar sånna lättsamma kärlekskomedier.  

I morgon blir det kanske en tur till Linköping för oss flickor. Hoppas det! Ska ju bli riktigt fint väder. Plus att jag måste köpa färgpennor och orkar inte går mer på stan här hemma.

I helgen är det jag som står för kalaset (med lite handlings- och kökshjälp av Emelie och Evelina)! Ska blir skitkul! Ska ha en liten hejdå-middag/förfest på lördag. Hoppas alla kan komma. Tror nog vi blir rätt många, men det är bara kul!

Det där var i går, i dag, i kväll, i morgon och i helgen det! Nu ska jag äta!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kan leva med den anklagelsen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback