sista kvällen med gänget

Igår skulle jag ha mitt goodbye-party här hemma och dagen började med att jag och Emelie gick hela vägen från henne till mig och till MAXI och tillbaka för att handla mat. När vi kom hem var vi trötta och tog det lite lugnt ett tag. Vid fem-tiden hämtade vi Evelina och började göra oss i ordning inför kvällen. Vi lagade både Tex-mextårta och kladdkaka, riktigt gott! Vid halv nio var alla 12 här och vi satt oss och åt och började festen. Blev mycket dricka och mycket kort. Vi hade i alla fall skitkul! Vid 12-tiden traskade vi ner till stan. Vi kom inte överens om vart vi skulle gå så det blev att vi delade på oss. Grabbarna grus gick till Hugo och vi flickor gick till Otten. The rest is history...

                    Tack för en sjukt bra kväll, kommar sakna er massor ♥

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack själv gumman! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback