halvdag

Jobbade halva min lediga dag i onsdags så idag har jag halvdag ledigt, skönt. Ska gå hem snart, väntar bara på

att Linnea ska bli klar som också hon har halvdag ledigt idag. Magen börjar kurra lite smått så det är nog dags för lunch. Senare tänkte vi gå förbi Zara, Mango och Stradivarius och se om vi kan hitta oss något fint. En klänning till nyår skulle inte sitta helt fel. Är helt friskt från min förskyldning nu så ikväll blir det förmodligen ett Step-pass. Efter det vat jag faktiskt inte, förmodligen inge party utan något lugnt. Har sovmorgon imorgon men det är alltid mycket att göra dagen innan ankomst så huvudet måste vara på topp =)


Ha det super! ♥


Kommentarer
Postat av: Tallbacken

Skönt att du är frisk igen.O DU!Vad förståndig du är som tänker på dina grå celler. Kramar

2008-12-12 @ 17:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback