När jag blir stor vill jag ha en häst

Om två veckor och två dagar, den 17:e december, fyller jag år och när man har födelsedag så brukar dagen bli lite speciell. Mamma brukar alltid komma in med frukost och såklart en massa paket. Nu är jag en himlans massa mil bort och ungefär sex timmar med flyg så det får vänta. Kommer hem i januari så kan allt fira min födelsedag då. Men en önskalista ska jag allt komma med. Egentligen önskar jag mig inget speciellt, är heller inte välrdens lättaste att köpa present till. Men har hört att årets julklapp är en upplevelse. Då skulle jag önska mig en extra ledig dag. En extra ledig dag som bara var till för att ta det lugnt, slappa och ha det bra. Det skulle vara en upplevelse som heter duga. Älskar lediga dagar! Låter kanske ganska konstigt men när det inte finns så många av dom blir de väldigt viktiga och speciella. På onsdag är jag och Ida lediga. Är det fint väder får det bli stranden. Har vi en bil den dagen så oker vi till Santa Cruz för att shoppa. Blir det en dag på stranden antar jag att det blir en heldel shopping också fast här nere på hemmaplan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback