Ruggigt värre

Sitter här på kontoret och tittar ut från vårt jättefönster. Det är grått, mulet och säkert inte mer än 17-18 grader så kallt är det. Det gråa vädret gör mig egentligen inte så värst mycket, tycker att det är rätt mysigt men att frysa gillar jag inte. Dock tror jag att det ligger en förskyldning och lite halsont i grunden till detta... Imorgon är det flygplats igen och då får jag inte må dåligt. Nu ska jag fortsätta jobba och sen äta lite lunch.

Snart är det nog också dags för oss att ha teamdag. Jag tjatar om att vi ska ut och rida. Det hoppas jag på!



Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad kul!hästarna går fortfarande här utanför i leran och blir matade med hö Jag hälsar från dig.

2008-12-06 @ 16:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback