cute

Vilket mysigt vårväder det är ute! Ska nog ta en lite promenad med min lille iPod. (I natt sov vi tillsammans, jag och Ipod, de e kärlek! En trogen kärlek det där, ingen sneaky fucker ;P) Tyvärr ser det nog ut att vara varmare än det egentligen är, men vad gör det?! Jag har ju kläder =) Det jag däremot inte har är ett par gummistövlar för sämre väderlekar. Tänkte köpa ett par från Viking i höstas men då fanns de inte i min storlek så det blev inge av med det. Tyckte att dom från Paul Frank var riktigt gulliga...
image297 

Men en sak till bara...
 Ett jätteGRATTIS på födelsedagen till de tre systrarna Carmhagen som idag blir 20!!!! HipphippHurra!! ♥


/
Mli

Kommentarer
Postat av: Carin

Tack gumman!! :D Miss you

2008-02-21 @ 15:31:03
Postat av: Anonym

2008-02-21 @ 15:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback