i rampljuset...lr inte ;p

Hahaha om man går in på nt.se så hittar man mig och sofia på en jätteful och pinsam bild från helgen. Det är verkligen en såndär fulbild som man skäms så mycket för att man inte kan göra något annat än att skratta åt... =) Det är ju typiskt att man aldrig blir bra på kort en lördagskväll. Men som mormor sa "var glad att du inte satt med ögonen i kors, du var ju ändå inte spiknykter" och det stämmer ju faktiskt.

Igår fick jag hem bikinin jag betsällde från Nelly. Den är jättefin och sitter helt okej! Inte tipptopp, men helt okej ;)

Slutade jobba mycket tidigare idag än vad jag hade planerat så tänkte åka ner till stan och träna lite. Blir faktiskt Friskis, för en gång skull =)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: emma

då får man kika på den bilden då..ehhe.
kommenter gärna bilder på min vovve

Postat av: zalina

ha en bra dag :)

2008-02-19 @ 14:43:37
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback