Johanna och jag

Vid elva tiden hämtade jag upp Johanna och vi åkte till Nautilus för att gymma. Vi är duktiga, johanna och jag! Tycker om Nautilus. Nautilus kommer jag sakna när jag flyttar. Jepp nautilus, mina vänner och min familj. Staden kan jag nog klara mig utan.. och bussen...och vädret. Men hur ska jag klara mig utan lördgasgodis! Ni vet riktigt lördagsgodis! Får börja äta Kitkat och Toblerone, det finns utomlands. Köpte med mig en jättepåse när jag åkte till Brasilien men jag kan lova att den var slut innan jag hunnit sätta mina fötter på Ilha de Itaparica. Hade ätit så dålig med mat i Lissabon så godiset fick rädda mig på flyget till Salvador för flygplansmat är ingen höjdare direkt. På tal om Brasilien så undrar jag hur mycket portugisika jag egentligen kan. Tror inte det är så många ord längre :P Lite synd men får ta och börja om med det den dagen jag får tid. Nu måste jag fortsätta med mitt tråkiga teoripluggande! 
arrividärchi!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, vilken smickrande bild på mig ;)

Postat av: Emelia

Ooojaa! Min 18årsdag och vi är båda på lyset! Kommer du ihåg?

2008-02-14 @ 23:19:54
URL: http://mliiaa.blogg.se
Postat av: Johanna

Oja, det är en klassiker!

2008-02-21 @ 10:28:28
URL: http://messer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback