xo xo

För första gången på fyra år blir det inget alla hjärtans dag jippo för min del. Det blir i varje fall inget gå-ut-och-äta/ge-bort-en-ros-till-den-du-tycker-om-firande. Lite småtråkigt men jag har valt det själv och är nöjd med mitt image295val så jag ska inte klaga. Skulle ha varit mysigt att fira lite med tjejorna men dom är i gå-ut-och-äta/ge-bort-en-ros-till-någon-du-tycker-om-firande-stadiet. Evelina är den enda, just nu, som är på samma nivå som mig men hon är ju inte hemma. Ska i alla fall ta och ringa henne och säga puss&kram. Istället, för allt kärleksfirande, köpte jag en present till mig själv. En svart bikini från Nelly. Hoppas, hoppas den inte är förstor! Nu ska jag åka iväg och spinna ett 90 minuterspass. Ha en mysig dag!






Kommentarer
Postat av: Mormor

Jättefin bikini!du kommer att bli sååååååååå snygg i den.pussokram hjärtat.

2008-02-16 @ 16:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback