Försoning.

Har precis kommit hem från bion och det blev, som sagt, filmen Försoning. Skulle gärna vilja skriva och berätta vad den handlar om men är rädd för att avslöja för mycket så istället gör vi så att vi länkar vidare till SFs hemsida, där det står lagom mycket om filmen. Tycker iallfall att det var en av de mest berörande filmerna jag sett. Den var väldigt annorlunda och inte alls som andra. Filmen var rätt sorglig och egentligen så gillar jag inte sorgliga filmer utan vill hellre gå där ifrån med ett topphumör men den här var verkligen sevärd  Man får sig en tankeställare, som ibland kan behövas, om hur det var förr och hur man ska ta vara på det man har. Att man ska passa på och aldrig vänta eller strunta i något. Speciellt när det gäller människor man tycker extra mycket om. Rätt klyschigt men så sant så.Ta och tanka ner filmen och se själv. Av mig får den iallfall ♥♥♥♥ !
Nu ska jag gå och sova! Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback