jag har gjort det

Med hjälp av världens bästa iPod har jag idag städat mitt rum (och med städat menar jag inte dammsugit och torkat golven, utan en riktig storstädning med rejäl rensning av div. saker.). Så jag får börja med att tacka Kent, The Killers och Håkan Hellsträm för all hjälp på traven. Jag hatar att ha stökigt runt omkring mig men ändå plockar jag i stort sätt aldrig undan. Konstigt men sant. Självklart tar jag ett varv med dammsugaren då och då men oftast är de det enda. Har ingen aning om vad det var som fick mig att gå från tanken jag borde till handlingen jag gör det. Men, efter en himla massa timmar och flera påsar fulla med skräp, var jag klar! Känns så jäkla skönt.

... och här är resultatet:
 image264  image263

...och de nya sängkläderna


Kommentarer
Postat av: babsan

Jäklar vad fint du har fixat till det och vad snyggt det blev med nya sängkläderna Puss o Kram hjärtat

2008-01-23 @ 13:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback