At the office!

Sitter här på kontoret och är faktiskt rätt trötter. Det har varit en lååång dag. Började åtta imorse och slutade straxt efter nio, nu på kvällen. Men dagen har, trots omständigheterna gått rätt snabbt.

Igår, däremot, var jag och Julia LEDIGA!!!
Vi började dagen med att åka ut till Citta del mare och äta frukost. Sen var vi så duktiga att vi tog hotellbussen ner till stranden. Efter att ha spenderat ungefär sex timmar i solen började det att brännas lite och vi åkte tillbaka till hotellet. När vi fått en av bilarna åkte vi hem och tog på oss träningskläder. Julia och jag åkte tillbaka till hotellet för att spela tennis. Det gick lite sissodär men det känns av i armen i alla fall. Tror den kommer vara helt förstörd imorgon... Men träningsvärk är bra värk! Efter att ha kämpat i en timma och skjutit ut ungefär fem bollar tog vi bilen in till Palermo för att äta på Donken. Och om det var värt det!! Efter lite felkörning, av mig, i storstaden hittade vi tillslut fram. Blev BigMac och McFlurry! Mums! Blev även en fin sång och dans till Upp över mina öron med Orup! Kanske visar den någon dag! We'll see! Har ju lovat lite bilder oxå men väntar på att få dom upplagda på datorn.... så det e
bar o vänt! =P

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej!

Det är kul att läsa om vad du har för dig. Saknar dansa med dig!!! :D

KRAMIS ELLEN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback