Kräftan

Idag är jag ledig, skönt! Jag och Marie har legat på stranden i ungefär 5 timmar... och inte nog med det: Jag tog mitt första dopp i havet här på Sicilien! Var lite kallt först men kroppen vande sig rätt snabbt. Men ja, som sagt, 5 timmar på stranden måste ju resultera i något och för min del så är det lite aj aj och röd hud. Inte för att det gör något, vill ju inte vara vitare än gästerna =P Om nån timme ska vi åka till flygis och hämta Pernilla, som har varit på semester i Sverige. Lyckost och få lite svensk mat. Jag tänkte ta och försöka mig på det här med svensk mat imorgon. Tänkte göra lite köttabullar! Wish me luck! Tihihi!

Åh, jag höll på att glömma! Såg matchen igår, varenda sekund och det var riktigt kul! heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback