On the highway!

Idag var det dags for mig att halla utflykt igen. Denna gang gick den till Siciliens huvudstad Palermo. Det har gatt jattebra dock ar jag hur trott som helst. Kanske inte sa konstigt eftersom jag var tvungen att ga upp redan kl 5.30. Jag skulle mota upp bussen och nagra av gasterna vid ett av hotellen redan kl 7.30 och det tar ett tag att aka dit. Tror jag tidigare har berattat om hur Sicilienarna kor pa motorvagen men kan ju allt gora det igen. Ar det 3 filer kor dom i 4 och garna parkerar i den 5:e. Man kor lite som man vill och hur fort man vill. Sa jag som inte har haft korkort sa lange har inte kort pa motorvagen har an. Idag var det min premiar och det gick kanoners. I och for sig vad det ratt lugnt i morse men anda! =D Men jag blaste pa och var dar sakert en halvtimma innan jag planerat. Imorgon ska jag sitta pa kontoret och jobba hela dagen. Kanns kul att fa sitta och gora lite annats oxa. Variation, det e min grej det! Ska INTE missa matchen imorgon heller!
Ikvall blir det pizza och kanske nagot avsnitt av Kvarteret Skatan eller Macken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback