slappdag!

När man är ledig, ja då är man ledig. Har spenderat ungefär 6 och en halv av mina, än så länge, 10 vakna timmar med att ligga i vår soffa och titta på Vänner-avsnitt. De resterade 3 och en halv har spenderats ute i solen och i poolen. Den välkända guide-magen börjar visa sig och jag tänkte vara lite duktig och simma men blev inte mycket av det. Blev några längder och lite plask, that's it. Istället ska jag försöka mig på att "baka" köttbullar. Inte några mamma scans utan riktigta hemmagjorda köttbullar. Wish me luck! Nu ska jag gå och köpa mig en lök och sen traska hemåt och ställa mig framför spisen.
Imorgon är det midsommar och vi får la se om den märks av något här imorgon annars får jag önska er andra en trevlig dag och hoppas ni får sol och värme. =)
Här har det, btw, varit sjukt varmt och då menar jag verkligen SJUKT varmt! Har varit såndana soroco vindar eller vad det nu heter. Det är i alla fall vindar från Afrika som gör det riktigt hett här. När det fläktar, om man nu kan kalla det så, är det inget svallt skönt som kommer åkandes utan det är bara ännu mer vämre. Men jag ska inte klaga, jag har ju en snygg keps jag kan använda. ;)
En sak till... Julia var och köpte tre fläktar för några dagar sen. En till mig, en till Robert och en till sig själv. Vi monterade ihopp dom och allas fungerade... förutom min. Why??? Dumma dåliga fläkt! Kanske är det en av anledningarna till att jag sover i köket på soffan? Vem vet! Jaja, nu ska jag gå och köpa en lök och lite vatten. Sen ta mig hemmåt och förbi alla galna hundar som värkar vara som värst just idag!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Genom mormor,önskar vi,dina nära och kära,här hemma i regniga Norr o Linköping en trevlig midsommar.Pussokram

2008-06-19 @ 19:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback