work work

Ja nu ska det allt bli en liten uppdatering har... =)
Har varit har i lite mer en tva veckor, kanns dock som mycket langre. Borjar komma in i allt och det kanns gott. Bor tillsammans med Julia och Robert, fran service & co, i en helt okej lagenhet. Ratt varmt bara sa vi maste kopa lite flaktar men dte har lixom inte blivit av an. Annars finns det ungefar 6 till superharliga manniskor har nere, speciellt en julia till. =) Hade, for en vecka sen, min forsta utflykt till Etna. Var jattekul, men det belv en lang dag. Tror vi var borta i nastan 17 timmar. Men det var det vart, riktigt haftigt dar uppe. Var faktiskt for ca 3 veckor sen ett litet utbrott, spannande. Ikvall ska jag och Julia laga tacos till oss sjalva och robert och andra julia..ska bli sa gott. Langtar galet mycket efter den svenska hederliga maten. For visst kan man rakna tacos till den svenska hederliga maten... Robert kom ner i lordags och tog med sig en massa beranais- och brunsas, vilken angel!  

Idag har jag och Julia varit lediga. Vi tog bussen ut till ett av hotellen och simmade motionssim, 600 m. Sjuktbra jobbat! Sen blev det lite lunch och sedan en timme och en kvarts promenad hem for att titta pa Macken och kvarteret skatan.

Den har veckan ar dte jag som ar air-guide. Sa ni kara vanner kan ju vanta er ett samatl pa torsdag dag samt lordag kvall. Sa ha mobilerna till hands =D Sist jag var i sverige var det lixom halften av alla jag forsokte ringa som svarade hehe! Skicka garna ett litet mail eller sa om ni vill att jag ska hora av mig nar jag ar i sveirge!

Ar forresten valdig varmt har nere. Forra veckan brann det sjukt mycket overallt, grasbrander. Sa det var lite svart att ta sig fram..vagerna var till och fran avstangda och sadant...

Men jaa, jag borjar trivas ratt bra har i Italien..Langtar saklart efter er dar hemma!

Nu ska jag ga och laga mat!! tjingeling och arrividerchi!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att höra att allt är bra, det brukar ju ta ett tag att bli varm i kläderna, men när man väl blivit det så.. ;) Vore kul att de nån bild eller två! Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback