Glad Påsk!

Att det är påsk har man ju märkt, dels på att alla handlar som idioter och dels på allt godis jag proppat i mig. Jag och Evelina handlade en jättepåse igår som vi åt upp under kvällen. Idag får jag säkert ett stort påskägg fullt med gott av min lilla mammie också. Ska försöka spara det tills imorgon, sådär dagen efter... Ikväll blir det party! Jag, Evelina, Emelie och Sanna ska iväg till någon som Emelie kände. Efter det blir det nog Otten. Ska bli kul!

Imorse vaknade jag och Evelian redan kl. 7. Men det gjorde inget, vi hade mycket som skulle göras. Har redan hunnit med en långpromenad till systemet, bakat en chokaldtårta, ätit frukost och sett ett TV-program om kändisars platikoperationer. Annars i veckan har jag inte gjort så värst mycket, har inte orkat. Har jobbat så sjukt mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback