Helgen

I fredags kväll åkte jag till Evelina. Vi åt tacos och godis, såg på TV och satt och prata. När vi skulle gå och sova hittade vi en gamal almenacka från när vi gick i högstadiet, typ 7:an-8:an. Vi höll på att skratta ihäl oss när vi läste igenom allt vi gjort. "Jag och Emelie träffade X & Y på stan. Vi fick komma hem jättesent, klockan 1..." Vi hitta också en massa gamla kort, bland annat ett som vi inte vet om det är jag eller Evelina på. Man ser inte ansiktet men jag kan svära på att det är min hand men det är Evelinas hår... Många trodde att vi var tvillingar förut. Lite konstigt eftersom vi egentligen inte är ett dugg lika, förutom kroppen.
Nästa dag, lördag, bestämde vi oss för att gå upp halv nio men vi vaknade redan innan åtta. Det blev en promenad ner till stan. Jag köpte ett par solglasögon och en cardigan från Monki. Hitta också ett par chinos på MQ, de satt verkligen perfekt men jag tyckte de var för ljusa. Det skulle komma in en lite mörkare beige variant under de närmaste veckorna av samma märke så nu ska jag verkligen hålla koll för dom ska jag ha! Efter att ha gått på stan i en massa timmar tränade vi ett pass på friskis och sen var det bara att åka hem till evelina och duscha och göra oss i ordning inför kvällen.
Förfesten ägde rum hos Koffa, Evelinas bror. Det var jag, Evelina, Emelie, Tina, Sanna, Linda, Linda och Emilia. Vi darck, tjattrade, lekte "jag har aldrig.." och spelade sanning och sanning och självklart tog en massa kort. Det var skitkul och vi fortsatte girls-night-out på Otten. Blev en massa dansde på lilla dansgolvet.... och resten är historia!

Jag och den nya, väldigt goda, Xider Spring!
image346

Ja slicka på du bara..
image347

Emilia, Linda, Sanna, Emelie och Tina
image348

Personlig öpnnare
image349

Emelie x2
image350

no comments
image351

en sista touch
image352

Trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ser ut som jag har blå ögon på det fula kortet.. haha! Fy vilket kort! Men kul hade vi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback