min framtid är den mest oskrivna i heeeela världen

Jag vet att Sverige inte längre kommer vara mitt hem om några månader och så vet jag att jag kommer jobba med något inom resebranschen... Och ja, det var väl typ allt. How scary ain't that? Men såå värt det. Skulle inte palla att stanna kvar här längre. Inget ont om mitt hem. Jag kommer säkert att komma tillbaka till Nkpg, nångång. Men hur kan man veta att det är här man vill bo och leva om man inte har provat något annat? Tänk vad man kan gå miste om.. När jag blir stor kommer jag att vilja bo i Sverige, jag gillar Sveirge, det är bra här. Men än är jag inte stor, utan liten och nyfiken, och därför ska jag se vad världen har planerat för just MIG!


Kommentarer
Postat av: mormor

Rätt tänkt,se världen,när du blir RIKTIGT stor DÅ väntar allvaret.Kommer att sakna,och oroa mig lite men jag vet ju att du är smart och klok tjej.
Kram

2008-03-24 @ 19:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback