påskkyckling?

Nu är Evelina hemma igen! Jag jobbar ju hela torsdag och fredag så vi hinner inte ses så jättemycket men imorgon ska vi luncha =D och på lördag är det party!



Ska fråga Evelina om vi inte imorgon, efter jobbet och om jag orkar, kan gå påskkärringar. Det är ju så kul! Man ritar några fula kort och skriver glad påsk i olika färger och sen lämnar man det till gamla tanter så får man godis, helt gratis! Jag kommer ihåg en påsk för en massa år sen då jag var kyckling, kanske ska köra på det i år igen. Jag är påskkyckling och Evelina får vara påskhare! Gud så skoj! Hoppas hon är på.....


Kommentarer
Postat av: Evelina

Klart jag är pååå :D

Postat av: Tina

men Emelie, sånt där är ju rent tiggeri.. uuuuuusch! höhö!

2008-03-20 @ 10:11:39
URL: http://tiinnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback