saturday

Kan inte förstå hur man kan vara så trött som jag är idag. Inte trött så att jag skulle kunna sova hur länge som helst utan mer trött i kroppen, sliten. Jag har t o m sagt nej till att följa med ut ikväll, första gången på väldigt väldigt länge. Känns lite trist eftersom det är Sofias sista helg här hemma men inte mycket att göra åt. Nu är jag istället hos image330mormor. Vi ska mysa och lata oss hela kvällen och självklart äta massa godis. Får inte missa melodifestivalen!! Får inte missa Björn!! Det går inte att göra annat än att älska honom. Han är den stora anledningen till att jag ens vill se festivalen. En riktig kul typ den där Bjooorn.
Ha en MYSIG kväll!

Kommentarer
Postat av: Tina

Håller med..! Det går inte att inte älska Björn.. =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback