söndag

Vem har inte varit vaken i nästan en timma om inte JAG? Somande i soffan vid tio-tiden. Inte så konstigt eftersom jag var tvungen att gå upp redan vid fem igår natt. Idag är jag ledig och tänkte vara duktgig och städa mitt rum. Det är saker överallt. Det är alltid så svårt att veta vart man ska göra av allt! Brist på bra förvaring kanske? Det är förmiddagssysslan det. På eftermiddagen tänkte jag gå och träna. Vad vet jag inte än. Sinning eller  abs+yoga? Hoppas Sofia har tid med mig en stund på kvällen också. Annars blir det lite ont om tid för oss att kunna ses innan hon åker till Thai på tisdag. Jag jobbar hela måndagen.. Nu är det dags för frukost! Mormor och jag köpte en alledels egen liten youghurt till mig. Skogsbär, min absoluta favorit! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback