Torsdag

Har nyss sett filmen härmed förklarar jag er Chuck & Larry med min syster. Vi har haft en riktig heldag jag och Alexandra. Hon kom hem vid halv ett-tiden och vi betsämde oss för att ta en promenad till MAXI och handla lite gott till vår lunch. När vi kom hem lagade vi kycklig/tonfisksallad. Blev jättegott! Sen hade jag körlektion och det gick lite sissodär, var okoncentrerad men vet inte varför. När jag kom hem satt vi igång filmen och åt glassen som vi hade köpt tidigare. Tyvärr var inte filmen lika bra som vi hoppats men den dög, var lite smårolig.

Imorse var jag hos frisören... Är inte nöjd! Det är inget fel på klippningen utan det är bara jag som vill ha mitt långa hår, inte det 5(!)cm kortare...

Har fått hem ett till nummer av Veckorevyn. Konstig eftersom jag INTE prenumenerar! Det var länge sen jag köpte 5 nr för 99 kr... Får nog ta att kolla upp det. Ska ju inte ens vara kvar i landet så det känns inte som att jag är i behov av någon prenumeration. 



Nu ska jag nog krypa ner i sängen och titta på Efterlyst. Läskigt program det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback