torsdag

Har nyss haft en körlektion som gått väldans bra =D
Sitter här och väntar på pappa & Rita, dom ska komma hit till Norrköping för att äta lunch med mig. Är sugen på sallad så vi kanske kan gå till Paus. Är så dålig på lunchställen. Vad vet jag? McDonalds och pizzerior =P Efter det ska jag träffa mormor och vi ska gå en

90216-373

sväng på stan. Kl. 16.00 ska jag träna ett medelpass på Friskis och sen blir det hem till mormor för att äta kvällsmat och duscha. Ikväll ska vi, jag och mormor♥, gå på bio. Vi ska se Colin Nutleys Angel. En typisk måste-se-film med Rolf Lassgård och Helena Bergström. I allafall för min och mormros del. Fick mina första Nutley-film upplevelser hos just mormor. Kommer ihåg att jag alltid brukade se på Änglagård och Blackjack som hon hade inspelat på video. Hihii.

Have a nice day (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback