Vad är det som händer?

Det är typ 1m snö ute! Ska jag köra upp i det här vädret? Ja, då kan jag ju lika gärna säga tack och bye direkt. Nä, inte vara negativ. Det kommer gå vägen. Snön hinner säkert försvinna.. Nu ska jag alldeles straxt äta, är aphungrig. Blir korvstroganoff som mamma har lagat.
Har jobbat hela dagen men är faktiskt inte så trött som jag brukar vara =D. Däremot imorn, då kommer jag vara trött. Ska jobba från 6 till 11 men efter dte får jag åka hem och sova middag. Annars är ju skitsugen på bio. Tror inte jag har varit på bio sen jag, emelie, krille och danne såg tatuerad torso. Eller jo, försoning, som jag var och såg med mormor, var den sista. Men det är ändå väldigt länge sen...

Matdax! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback