varför fungerar det inte för?

Ahhh! Varför går det inte att ladda upp bilder när man vill ladda upp just bilder!? Jag som skulle visa några skor från shoenation.se jag har blivit lite smått intresserad av ;) Får pröva imorgon istället...
Hade körlektion idag... gick skit. Förstår inte varför det har börjat gå så dåligt. Det ska ju bara gå bättre och bättre, inte sämre. Hursomhelst så är det inte mycket att göra något åt utom att försöka göra bättre ifrån sig nästa gång...
Imorgon blir det halkan och jobb. På lördag blir det 50årskalas i Linköping men det blir lugnt för min del eftersom jag ska upp kl 6 på söndag och åka och jobba. Däremot nästa helg... då tror jag minst sagt inte att det blir lugnt. Min käre vän Evert kommer hem från Vetlanda så jag kan nästan svära på att det blir utgång på lördagen!  As usual! Nu ska jag sova, god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback