Helgen =D

Har haft en riktigt bra helg här hemma! Började lördagen med att jag, Evelina och Erik gick ner till stan. Där tarskade vi runt ett tag och efter att vi hade handlat allt vi behövde till vår picknick gick vi till Vasaparken och myste. Åt en massa gott, allt från kyckling och potatissallad till ballerinakakor...image406

Efter nån timma mötte vi upp resten och åkte ut till Abborreberg. Grabbarna grus spelade lite fotboll och vi andra satt och pratade..
image407

På kvällen var det dags för Emelie och Dannes födelsedagsfest! Blev mycket dans och dricka och när vi kom ner till Hugo var vi nog alla rätt dragna. Speciellt Danne, men Johan var nog inte långt därifrån hehe!
image408

image409

Idag hade jag egentligen tänkt att läsa i min bok om Sicilien men följde istället med Krille, Johan och Vigge till Abborreberg och det gjorde jag verkligen rätt i! Har haft en skitmysig dag och efter att vi hade legat och solat i några timmar åkte vi till Lindögrillen och åt mat. Fick äntligen äta beranaissås! Vad jag har längtat! Sen åkte vi hem till krille med en film. En riktigt dålig film, wrong turn 2. Sov under nästan hela! Hehe men som sagt en supermysig helg!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback