Redo för uniformen

Som det flesta säkert vet så flyttar jag till Italien på lördag, närmare betsämt Sicilien. Jag kommer jobba som guide, både vanlig- och aktivitetsguide men också som air-guide. Känns hur bra som helst och jag kan inte vara gladare för att ha valt en väg som denna. Känns som att det har hänt mer under de här senaste veckorna än vad det har gjort i hela mitt liv. Skulle vilja att alla fick uppleva det som jag, tillsammans med mina service&co:are, fått uppleva. Det är något som varken ord (eller bilder) kan beskriva. Det är någon speciell känsla som jag bara kan dela med er och som säkert bara ni förstår. Tack för den bästa månaden i mitt liv, ni kommer alltid att ha en stor plats och betydlese i mitt liv och jag hoppas att vi alla kommer att ses där ute någonstans och någon dag!
 image416

Kommentarer
Postat av: Anna Ståhl

Du har så rätt, man förklarar och berättar men... Nä det kommer inte ut som jag vill och ingen förstår :)

JÄTTELYCKA TILL i Italien nu och ha det underbart!!
Många kramar!/Anna

2008-05-17 @ 13:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback