this is it


Jaha då var det dags, idag flyttar jag till Italien! Har fortfarande inte fattat det, känns så konstigt och overkligt. Men det känns verkligen rätt och så himla kul, är superglad! Kommer sakna er alla här hemma och jag hoppas att så många som möjligt kan komma och hälsa på mig. Som det ser ut nu så ses vi annars i image420november. Hur som helst så ska jag vara mycket bättre på att maila och blogga i Italien än vad jag var i Spanien, så vi höres! =D Ta hand om er allesammans!!! 
PUSS och KÄRLEK ♥


Kommentarer
Postat av: Fie

ååh ha det så kul i Italien =) Skönt att det känns rätt för dig.. Jag tror att du kommer få det himla bra där! Ha det så bra! Kram!!

Postat av: Tina

Hoppas att du har det bra där nere, har ju nästan varit där en vecka nu!! =D Hoppas du hinner med lite uppdatering här på bloggen! PUSS o KRAM

2008-05-23 @ 11:50:46
URL: http://tiinnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback