belle ragazze =)

Så idag är det alltså torsdag, inte fredag som jag gått runt och tänkt den senaste timmen. Ikväll ska vi på fest. Alla söta skandinaviska bolag här nere på Tenerife ska på så kallad "guide-fest" på Freebird One. Det är ett företag som kör en av våra båtutflykter. En tur ut på havet där man bland annat får titta på valarna som simmar omkring här längs med kusten. Festen, tror jag, håller till på en av båtarna och sen hoppas vi på en massa gratis dricka och god mat. Ska hur som helst bli väldigt skoj. Ida kommer till mig när hon slutat så ska vi vara tjejiga och göra iordning oss tillsammans. Vi gick på promenad, bort till Zara, förut på lunchen. Köpte att par strumpbyxor som jag ska ha till min klänning. Det kan bli lite kallt här på kvällarna, går nog ner till 18-19 grader, så kofta och strumbyxor kommer väl tillhands. Pratade även med mamma nyss. Hon höll på och packade alla de saker som jag har betsällt hemifrån.


Kanske kör vi på den här stilen ikväll igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback