lördag på teneruff

Idag är det lördag. Jag gillar lördagar. Främst för att jag har sovmorgon, oftast till kl 11. Dom andra brörjar inte förens kl 1 och då är det rätt lugnt och skönt här på kontoret. Imorgon har vi anskomstdag så allt arbete för mig, idag, består mest av att dubbelkolla allt. Dubbelkolla så att alla hotell har alla nybokningar plus att dom har plats på tranfern, se över alla förbokade bilar och golfpaket osv. Rätt skoj =) Imorgon har vi som sagt flygplats. Stressig och lång dag, håller nog igång i 12 timmar. Det värsta är fötterna, springa runt i transferskorna hela dagen känns. Speciellt för mig som inte är världsvan av att springa runt i sådana skor. Men det är sjukt skönt när klockan har hunnit bli en sissodär åtta på kvällen, dagen är slut och skorna åker av. =D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback