En jäkla smäll...

Igår krockade jag för andra gången i år. Hur lyckas man med detta? Den här gången var det nog mitt fel, förra gången var det de inte. Då blev jag påkörd av en buss som, i en kurva, kom över på min sida. Den här gången vet jag knappt inte vad som hände men eftersom polisen och den bilen jag krockade med bara pratade spanska så kunde jag inte försvara mig. Nu är det bara att slänga upp 175 euro i självrisk. Kul. Smällen lät värre än vad den var. Blev kanppt någon buckla utan bilen blev mest svart...

Kommentarer
Postat av: evelina

Ojdååå.. Det viktigaste är ju att du klara dig !! :)

Postat av: Johanna

Om inte annat kan man ju bli rätt chockad. Tur att det ändå gick så "bra" som det gjorde! Hur har du det annars?

2008-10-24 @ 17:04:12
URL: http://messer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback