Så vad händer här på Tenerifa?

Inte så värst mycket faktiskt. Har suttit här på kontoret i några timmar och pillat med transfern, aldrig stämmer det. Blir så trött, har räknat och räknat alla listor tusen gånger men ändå sklijer dom sig åt. Får räkna igenom allt IGEN imorgon och hoppas på mer tur då. På siestan åkte jag och Linnea och fixade naglarna hos en svenska frisör. Nu har vi, båda två, fina långa akrylnaglar =)
Hittills har dte inte varit så värst mycket party. Har jobbat varje dag sen jag kom hit (18 sep) så kvällarna har mest gått åt till att försöka ta igen sig. Imorgon blir det dock annorlunda. Viking slår upp portarna för säsongen, fri bar mellan 22-02, alla guider ska dit och såklart ska vi inte vara sämre. Nu måste jag hem och sova, hotellservice imorgon kl 09.00 och måste hinna stryka uniformen. Använder ju inte den så ofta längre när jag i stort sätt bara är på kontoret. Men det är jädrans smidigt med uniform. Har alltid annars så svårt med att välja vad jag ska ha på mig...  

Kommentarer
Postat av: Mormor

DÅ!är ni ju värda en riktig partykväll Ha det så jättekul(men tänk på morgondagen)SKOJAR BARA!

2008-10-15 @ 20:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback