To pene piger



Nu sitter vi här på kontoret och arbetar, Fröken Account och Fröken Reservation. Så lugnt och skönt här idag. Några är lediga och dom andra är ute på hotellen. Känns som jag äntligen har lärt mig mitt nya jobb, reservationmanger som man så fint kallar det. Men om en vecka blir det nytt igen. Då ska jag lägga till Bravos bokning. Från att ha hand om våra 26 hotell ska jag hålla kolla på 11 till. Men det ska allt gå vägen. Igår var det guidemiddag på Göta Kanal. En skandinavisk restaurang som alla bolag brukar ha välkomstmiddagar på med sina gäster. Det var trevligt, och gott. Efter det gick vi vidare till Viking. Nykter och trött gick jag hem efter nån timma. Nykter p g a att jag hade jouren och trött p g a att ha gått och lagt mig alldeles för sent kvällen/morgonen innan. Var ledig igår så därför passade jag på att partaja heeela natten lång. Ikväll blir det lugnt, middag och film med tjejorna. Upp och jobba lördag och sen har vi flygplats hela söndag!
Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback