a true cockpit tour!

Igar akte julia hem =( och jag var air-guide for nast sista gangen! Blev manga tarar nar det vad dags for henne att kliva av i Malmo. Kanns jattekonstigt och overkligt men det ar sa det ar.. Val ramme i gòteborg blev jag pa battre humor. Helva vagen fran gbg via malmo fick jag flyga i cockpit... svin coolt! hahah det var varldens skillnad pa att sitta dar och i resten utav planet.. utsikten saklart men sen var det ocksa mycket bekvamligare... kande knappt nar planet lamnade mark eller dunsten som altid ar nar man landar! det var i varje fall valdigt haftigt! imorgon flyger jag igen.. till arlanda.. sen en vecka senare sa bar det av hem till Sverige! en snabbvisit pa ca 3 dagar.. 3 fulla dagar! ska kòpa dator, massa nya klader, ordna med alla 1000 bilder fran den har fantastiska òn plus saklart traffa alla nara och kara!! borjar pirra lite i magen lite.. ska bli kul att komma hem och traffa alla samtidigt som det kanns riktigt sorgligt att aka harifran och lamna alla underbara mannsikor som finns har!! but i'll be back someday =)

om siisodar en och en halv timma ar det shoppingtur som star pa schemat... siesta fram tills det! ska nog satta mig och lasa min bok lite! for det ni, jag laser faktiskt en bok hihih! den heter tva systrar och handlar just om tva systrar och deras liv under en period, underhallande!! =)

pussar

Kommentarer
Postat av: Mormor

Välkommen hem hjärtat!längtar efter att vi ses snart KRAMAR från mormor

2008-09-06 @ 17:13:40
Postat av: Johanna

Snart är du hemma! Räkna med mig på lördag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback