tenerife =)

Nu är det lite mulet här på Tenerife. Gör inte mig så mycket, sitter ju bara här inne på kontoret hela dagarna. Det är mycket nytt att lära sig det här med bokningen men det är kul! Så jag klagar inte :) Imorgon är jag och Linnea lediga. Då får det däremot inte vara några moln. Vi tänkte börja dagen med att ligga på stranden, efter det blir dte nog lite shopping. Tänkte börja med Zara och Mango här i las Américas sen, om vi har någon bil, ska vi bege oss norr ut mot H&M och kanske IKEA. För några dagar sen var vi på Jeepsafari på La Gomere, det var skitkul! Man fick stå i bilarna och ni akn ju tänka er sju galna tjejer på äventyr i en jeep. Mycket skratt, fin natur och spännande åktur. Ska lägga upp lite bilder snart tänkte jag =)

Sen saknar jag Sicilien väldigt mycket. Pratade med Julia på Skype igår, som är nyhemkommen från Thailand, och det kom allt några tårar där i början men det var jättekul att prata lite! Mailade med AnnaKajsa, också det super kul! Kul att höra hur dom har det där i Terrasini!

(observera gubben där bakom hihi, han brukade komma in och dansa med oss inne i baren)

Nu ska jag nog gå hem för idag, blir film och mys!
Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback