workiworki

Varje dag får man uppleva något nytt! Under dom här två sista dagarna har vi varit på hotellvisning på 17(!) hotell. Jag har nog aldrig varit inne i så många olika rum (och hotell för den delen med) på samma dag och kommer nog aldrig göra om det heller. Intensivt. Imorgon ska vi studda en till utflykt. Vi har ju varit på valsafari och nu ska vi på Teneriffas höjdpunkter. Spännande =) Ska se till att ta en massa kort! Ikväll blir det middag på en tappas-restaurang.
Ha det bra! KISS


Kommentarer
Postat av: Sofia

Heeeeej gummmannnn hur ar deettt??? Saknar dig!! Jag e pa jobbet nu ska alldeles strax borja vi har fatt en liten lagenhet med allt e skit bra har=D=D

2008-09-25 @ 09:32:48
Postat av: Emelisa

Hej sötnos! =D jo jag har dte bra, mycket jobb så här i början, mycket att lära sig! Saknar dig med! ja hru går det för dig? vad kul att höra att ni har det bra! du får maila och berätta mer! lr har du skype? det har iaf jag skaffat mig, super!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback