1 år har gått!

I dagarna är det exakt ett år sedan det bar av till guideskolan, Service & Co. Efter att ha varit där en månad åkte jag hem med ett nytt jobb, reseledare. Ytterliggare tio dagar senare satt jag på ett plan till Palermo och Sicilien. I värmen kämpade jag mig igenom en fantastisk säsong och åkte i mitten på september till Teneriffa där min uppgift blev bokningsansvarig. Ett lysande team på elva tjejer började kalla sig för Sunshine och har nu, ett halv år senare, många härliga minnen tillsammans. Om tolv dagar lämnar vi den kanariska ön och om 13 sätter jag mina fötter på Sicilien för andra gången. Den här gången som ekonomi- & bokningsanvarig.

  

Kommentarer
Postat av: Mormor

Är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ stolt över dig hjärtat Vi ses på Sicilien Pussokram

2009-04-07 @ 13:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback